Aanmelden  •  Registreer

Opgelet! Na registratie via sociale media dien je op de volgende pagina je gebruikersnaam & mail adres te bevestigen.

Guy Neve & Lia Linda - Toen ik je tegenkwam (2018)

Hier worden alle singles uit België gepromoot!
Gebruikersavatar Belgium
Onderwerp Starter
</Solidjeuh>
Beheerder
Beheerder
Sergeant Major
Sergeant Major
Berichten in onderwerp: 1
Naam: Andy Dm
Geslacht:
Arcade super hoogste score: 8
Arcade hoogste score: 8
Contacteer:

Guy Neve & Lia Linda - Toen ik je tegenkwam (2018)

Bericht door </Solidjeuh> » 06 apr 2018, 14:24

Afbeelding

De muzikale carrières van Lia Linda en Guy Neve vertonen zoveel gelijkenissen, dat het zelfs een beetje verwonderlijk genoemd mag worden dat ze met ‘Toen ik je tegenkwam’ nu pas hun eerste duet uitbrengen. Ze wonnen in het begin van hun carrière meerdere muziekwedstrijden, waaronder beiden de Baccarabeker (Guy in 1982 en Lia - met de Antwerpse ploeg - een jaar later in 1983), waren in de jaren 80 graag geziene gasten in TV- en radioprogramma’s (In 1986 en '87 had Lia Linda zelfs haar eigen primetime TV-specials ‘Lia Linda zingt Vera Lynn’ en ‘Lia Linda in concert’) en stonden vaak samen geprogrammeerd op de grote podia in Vlaanderen.

Na deze vliegende start, besloten ze beiden om, ietwat uit de schijnwerpers van de media, hun muzikale - en andere dromen verder te zetten. Guy Neve trad in 2015 opnieuw op het voorplan met muzikaal werk en wist sindsdien de harten van vele fans te veroveren, met zijn sfeervolle Nederlandstalige versies van popcorn classics en oldies. Guy liep al een tijdje rond met het idee om een Nederlandstalige versie van ‘Something Stupid’, het nummer waarmee Frank & Nancy Sinatra een nummer 1 scoorden in 1967, op te nemen en dacht meteen aan zijn vriendin en gewaardeerde collega Lia Linda. Lia moest niet lang nadenken en nu presenteert het ervaren duo, met veel enthousiasme en een gezonde dosis spanning, hun meeslepende single ‘Toen ik je tegenkwam’.

* Beluister & Download deze Single of Cd hier *

Bron: http://www.boep.be/nl/home-nl/

Mail je single / CD naar " Info@muziekpromo.net "!
Vergeet zeker geen cover + wat informatie en een download/koop link
zodat we deze kunnen promoten via ons forum & sociale media!

Koop bij bol.com

Plaats reactie Nieuw onderwerp