Gebruik een moderne browser die om uw privacy geeft : Download Firefox

Aanmelden  •  Registreer

Opgelet! Na registratie via sociale media dien je op de volgende pagina je gebruikersnaam & mail adres te bevestigen.

Yannick Bovy - When You Need A Friend (2018)

Hier worden alle singles uit België gepromoot!
Gebruikersavatar Belgium
Onderwerp Starter
</Solidjeuh>

Beheerder
Sergeant Major
Sergeant Major
Berichten in onderwerp: 1
Naam: Andy Dm
Geslacht:
Arcade super hoogste score: 18
Arcade hoogste score: 18
Contacteer:

Yannick Bovy - When You Need A Friend (2018)

Bericht door </Solidjeuh> » 28 mei 2018, 23:09

Afbeelding

YANNICK BOVY LANCEERT ZOMERSINGLE VANUIT ITALIË! Yannick Bovy, onze crooner bij uitstek, lanceert deze week zijn zomersingle 'When You Need A Friend' vanuit Italië. Daar trouwt hij zondag met zijn grote liefde Stefanie in het idyllische plaatsje Fossombrone

'When You Need A Friend' is een nummer dat voor mij geschreven werd toen ik samen met producer Steve Willaert bezig was met de opnames van het album 'Love Swings'", zegt Yannick. “Het lied heeft meer een retro pop feel dan mijn gebruikelijke swing nummers, maar de tekst en de melodie spraken mij meteen aan. In Duitsland werd dat nummer ook als één van de eersten gekozen om mijn album bij onze Oosterburen op televisie voor te stellen.”

Yannick Bovy zal trouwens maar kort van zijn wittebroodsweken kunnen genieten, want deze zomer is hij in Duitsland, Oostenrijk en Polen te gast in tal van tv-shows om zijn album ‘Love Swings' te promoten.

* Beluister & Download deze Single of Cd hier *

Bron: http://www.universalmusic.be/

Mail je single / CD naar " Info@muziekpromo.net "!
Vergeet zeker geen cover + wat informatie en een download/koop link
zodat we deze kunnen promoten via ons forum & sociale media!

Koop bij bol.com

Plaats reactie Nieuw onderwerp