Aanmelden  •  Registreer

Opgelet! Na registratie via sociale media dien je op de volgende pagina je gebruikersnaam & mail adres te bevestigen.

Justin, Koning Bij - Zoemetje (Ik Ben Een Bij) [Gunther D feat. Omdat Het Kan Soundsystem & Lucien Remix] (2018)

Hier worden alle singles uit België gepromoot!

Gebruikersavatar Belgium
Onderwerp Starter
</Solidjeuh>
Beheerder
Beheerder
Sergeant
Sergeant
Berichten in onderwerp: 1
Cash in de hand: Gesloten
Balans: Gesloten
Naam: Andy Dm
Geslacht:
Contacteer:

Justin, Koning Bij - Zoemetje (Ik Ben Een Bij) [Gunther D feat. Omdat Het Kan Soundsystem & Lucien Remix] (2018)

Bericht door </Solidjeuh> » 08 feb 2018, 16:23

Afbeelding

Gunther D behoeft geen introductie meer. Na de topsingles Dance With The Devils (HP#1) en Alejoppa (HP#7) maakte hij eind vorig jaar voor de grap een hardstyle remake van het aanstekelijke "Zoemetje (Ik ben een bij...)" uit 1996. Wapenbroeder Omdat Het Kan Soundsystem zat mee aan de knoppen. Lucien, het zoontje van Siska Schoeters en Tomas De Soete, mocht de single opnieuw inzingen.

Het resultaat werd een onweerstaanbaar vrolijk hak-er-op-los-nummer en het bijbehorende facebook-filmpje werd in geen tijd meer dan 300.000 keer bekeken. Door dit succes werd beslist het nummer alsnog officieel uit te brengen, en welke timing beter dan het begin van de carnaval en de eerste zonnestralen?

* Beluister & Download deze Single of Cd hier *

Bron: http://mostiko.be/

Mail je single / CD naar " Info@muziekpromo.net "!
Vergeet zeker geen cover + wat informatie en een download/koop link
zodat we deze kunnen promoten via ons forum & sociale media!

Plaats reactie Nieuw onderwerp