Gebruik een moderne browser die om uw privacy geeft : Download Firefox

Aanmelden  •  Registreer

Opgelet! Na registratie via sociale media dien je op de volgende pagina je gebruikersnaam & mail adres te bevestigen.

Samantha Pri-ja - Love can build a bridge (2018)

Hier worden alle singles uit Nederland gepromoot!
Onderwerp Starter
samantha-pri-ja

V ~ I ~ P
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten in onderwerp: 1
Netherlands
Naam: Samantha Pri-ja
Geslacht:
Arcade super hoogste score: 0
Arcade hoogste score: 0

Samantha Pri-ja - Love can build a bridge (2018)

Bericht door samantha-pri-ja » vr 14 sep 2018, 18:43

Afbeelding

Love can build a bridge, alweer een mooie single van Samantha Pri-ja! Ik ben begonnen met zingen in de buik van mamma, maar op m'n 7 jaar ben ik bij de Telekids/RTL Talentacedemy gegaan. Daar ontdekte ik dat ik zingen toch wel het leukste vind en heb me op m'n 8ste in laten schrijven voor The Voice Kids. Dit avontuur ging goed tot in de Blinds, toen draaide niemand, maar ik bleef zingen. ging van de RTL Talentaccademy en ben naar Babette Labeij Music Accedemy gegaan. Hier leerde ik nog beter zingen. Ik ben toevallig terecht gekomen bij de Talentenjacht van Petra Robbersten, en sindsdien heb ik weer plezier in zingen en zit alles in een stroomversnelling. Mensen waarderen je weer, krijgt positieve kritiek en de uitnodigen komen steeds vaker. Vorige week hebben we voor het eerst in een half jaar weer wat op YouTube gezet. Mijn lievelingsnummer momenteel is dan ook niet voor niets "mijn leven" van de zangeres zonder naam, wel iets veranderd naar de tegenwoordige tijd, omdat ik daar zoveel van mezelf in herken, al ben ik pas 11.

* Beluister & Download deze Single of Cd hier *

Bron: https://www.facebook.com/sam.pri.ja.tje

Plaats reactie Nieuw onderwerp