Aanmelden  •  Registreer

Opgelet! Na registratie via sociale media dien je op de volgende pagina je gebruikersnaam & mail adres te bevestigen.

Ron Van Hoof - Kus Me Zacht (2018)

Hier worden alle singles uit Nederland gepromoot!
Gebruikersavatar Belgium
Onderwerp Starter
</Solidjeuh>
Beheerder
Beheerder
Staff Sergeant
Staff Sergeant
Berichten in onderwerp: 1
Naam: Andy Dm
Geslacht:
Contacteer:

Ron Van Hoof - Kus Me Zacht (2018)

Bericht door </Solidjeuh> » 09 jun 2018, 20:31

Afbeelding

Wat doe je als je wil dat Frans Bauer een nummer voor je schrijft? Ron Van Hoof stapte op Frans af en vroeg het hem gewoon zelf. Lang moest Frans niet nadenken: “Dat doe ik,” antwoordde hij en niet veel later dook Ron Van Hoof de studio in om er zijn nieuwe single ‘Kus Me Zacht’ in te zingen.

Ron Van Hoof is een allround artiest die zijn carrière startte in de gouden jaren ’70. Hij zong in verschillende orkesten en had begin de jaren ’80 heel wat succes in Nederland waar hij onder de artiestennaam Ricardo enkele singles opnam.

In 2014 nam Ron de draad van zijn carrière weer op. Hij verzamelde een nieuw artistiek team rond zich. De resultaten bleven niet uit want ondertussen is Ron Van Hoof opnieuw een veelgevraagd artiest die dankzij zijn veelzijdigheid zowat elk feest kan opluisteren.

Na het succes van de single ‘Vrouw Van M’n Leven’, was Ron Van Hoof druk op zoek naar een geschikte opvolger. Die vond hij als bij toeval na een ontmoeting met Frans Bauer. “Frans en ik raakten aan de praat en uiteraard ging ons gesprek over muziek. Toen ik hem vroeg of hij het zag zitten om een nummer voor me te schrijven, antwoordde hij tot mijn verbazing onmiddellijk ‘Ja, dat doe ik!” weet Ron ons te vertellen.

Niet veel later kreeg Ron de tekst én de muziek in handen van ‘Kus Me Zacht’. Het nummer verschijnt op 7 juni aanstaande en wordt uitgebracht op het Rood-Hit-Blauw label. Bij het nummer hoort ook een super leuke videoclip waarin Ron laat zien dat hij een echte dierenvriend is en dat je niet raar moet opkijken als de liefde tussen mens en dier plots een verrassende wending krijgt.

* Beluister & Download deze Single of Cd hier *

Bron: https://www.vdmprodukties.be/

Mail je single / CD naar " Info@muziekpromo.net "!
Vergeet zeker geen cover + wat informatie en een download/koop link
zodat we deze kunnen promoten via ons forum & sociale media!

Koop bij bol.com

Plaats reactie Nieuw onderwerp