Gebruik een moderne browser die om uw privacy geeft : Download Firefox

Aanmelden  •  Registreer

Opgelet! Na registratie via sociale media dien je op de volgende pagina je gebruikersnaam & mail adres te bevestigen.

Phil Kevin - Vlamingen (2018)

Hier worden alle singles uit België gepromoot!
Onderwerp Starter
Solidjeuh

Beheerder
First Lieutenant
First Lieutenant
Berichten in onderwerp: 1
Belgium
Naam: Andy Dm
Geslacht:
Arcade super hoogste score: 84
Arcade hoogste score: 84
Contacteer:

Phil Kevin - Vlamingen (2018)

Bericht door Solidjeuh » za 30 jun 2018, 17:13

Afbeelding

Phil Kevin is naast een gedreven zanger en geboren entertainer, ook een fiere Vlaming. Met zijn nieuwe single 'Vlamingen' brengt hij een zomerse hulde aan zijn volk en heimat. Voor Phil is het gras duidelijk niet groener aan de overkant, maar 'Oost west, Vlaanderen best!'. Hef dus mee het glas met Phil Kevin op 'Vlamingen'!
"Ik treed regelmatig op in het buitenland, in hotels en op cruises, maar ik keer steeds met volle goesting terug naar Vlaanderen", zegt Phil Kevin. "De optredens voor een enthousiast Vlaams publiek zijn net altijd dat ietsje meer dan waar ook ter wereld. Wij Vlamingen weten wat 'goed leven' is. We kennen de geneugten des levens. Van het lekkerste eten tot de beste bieren en dat op de, voor mij althans, mooiste plaatsjes ter wereld. Dat was voor mij de aanleiding om een liedje te maken dat beschrijft hoe fantastisch Vlaanderen is, hoe goed leven het hier is en dat we daar fier op mogen zijn!", besluit een enthousiaste Phil Kevin.
* Beluister & Download deze Single of Cd hier *

Bron: http://www.boep.be/nl/welkom-bij-boep-be/

Mail je single / CD naar " Info@muziekpromo.net "!
Vergeet zeker geen cover + wat informatie en een download/koop link
zodat we deze kunnen promoten via ons forum & sociale media!

Koop bij bol.com

Plaats reactie Nieuw onderwerp